Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022.08.01-től a DUNAVIRÁG Csoport új göngyöleg kezelést alkalmaz. Részletekért kattintson ide!

Kedves Vásárlóink! Akik citromail vagy freemail postafiók szolgáltatást használnak azoktól kérjük, hogy cseréljék le e-mail címeiket, mert az emailek kézbesítésében fennakadás fordulhat elő. Megértésüket köszönjük!

Kedves Partnereink! Azok a felhasználói fiókok, amelyekről 30 napig nem érkezik rendelés Vásárterünkre, automatikusan felfüggesztésre kerülnek. Vásárolni csak a fiók újra aktiválása után lehetséges. A fiók újraaktiválásához kérjük, írjon e-mailt a vasarter@dunavirag.hu e-mail címre.

Új göngyöleg kezelés...

Tisztelt Partnerünk!

 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022.08.01-től a DUNAVIRÁG Csoport új göngyöleg kezelést alkalmaz.

Minden Partnerünk részére elküldjük az általunk jelenleg nyilvántartott göngyöleg-egyenleget, mellyel kapcsolatban kérjük 5 napon belül tegyenek észrevételt:

  • írásban az iroda@flc.hu e-mail címre
  • személyesen a DUNAVIRÁG Centrum Pénzügyi Központjában

Amennyiben nem érkezik visszajelzés 2022.07.25-ig, úgy az egyenleget elfogadottnak tekintjük és kiszámlázzuk - a Csoport göngyöleggel foglalkozó szakcége által - Partnereink felé.

A jövőben minden a vásárlással egyidejűleg elvitt göngyöleg egy előre meghatározott, elszámoló áron kerül kiszámlázásra 15 napos fizetési határidővel. A határidőn belül visszahozott göngyöleget jóváírjuk.

A tartozáson felüli göngyöleget nem áll módunkban visszavenni.

Csak és kizárólag sérülés- és szennyeződésmentes (kivétel a rendeltetésszerű használatból eredő szennyeződés) göngyöleget veszünk át.

Kérjük szíves együttműködésüket.

 

Köszönettel,
DUNAVIRÁG Csoport    képviseletében Floricultor Kft

Szigetszentmiklós, 2022.07.15